این روزها در اطراف خود رسانه‌های تبلیغاتی متنوعی را مشاهده می‌کنیم؛ که همگی می‌کوشند در رقابت‌های فشرده بازاریابی، جایگاه بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشند. در میان محصولات چاپی، شاید تراکت را بیشتر از هر ابزار تبلیغاتی دیگر در سطح شهر مشاهده کرده‌اید و ممکن است بارها با این اتفاق مواجه شده باشید که بسیاری از تراکت‌ها بدون آنکه خوانده شده و مورد توجه قرار گیرند؛ دور انداخته می‌شوند. طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت را باید مهم‌ترین موضوع در حوزه استفاده از این ابزار تبلیغات و بازاریابی دانست. توجه به این نکته مهم است که تراکت یکی از ابزارهای مستقیم بازاریابی است؛ در نتیجه از آن در امر فروش، بیشتر از سایر اقلام مشاوره تبلیغاتی استفاده می‌شود.

چاپ حرفه‌ای تراکت
پس از بررسی محتوا و طرح تراکت خود، چاپ حرفه‌ای آن تکمیل‌کننده زحمات شما خواهد بود. در این مرحله آشنایی با اصول چاپ و استفاده از خدمات یک چاپخانه معتبر امری بسیار ضروری است. توصیه می‌کنیم برای انجام این کار از خدمات یک گروه حرفه‌ای و مطمئن استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید این مرحله را نیز خودتان پیگیری کنید؛ بهتر است دقیقا در نوبت چاپ خود، در محل چاپخانه حاضر شوید.

فاصله یک قدمی طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت تا فروش

بررسی نمونه‌های اولیه چاپ شده بسیار حائز اهمیت است. تقریبا می‌توان گفت اگر نمونه‌های اولیه به وسیله اپراتور دستگاه چاپ به درستی تنظیم شود؛ چاپ تا انتها با کیفیت مناسب ادامه خواهد یافت. همین‌طور درباره نوع چاپ، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از چاپ دو رنگ را فراموش کنید. تنها چاپ تراکت‌های چهاررنگ به شما امکان بهره بردن از ویژگی‌های طراحی را به طور کامل ارائه می‌دهد.

پس برای تجربه یک فروش خوب از طریق چاپ تراکت، قبل از هر چیز باید بتوانید تراکتی غافلگیرکننده را پیش روی مخاطب خود قرار دهید. تراکتی که با اولین نگاه مخاطب را جذب و با ادامه بررسی، پیام و پیشنهادی ارزشمند را به او ارائه کند. برای داشتن یک تراکت موثر شما باید زنجیره‌ای از محتوای خوب، طراحی چشم‌گیر، چاپ با کیفیت و توزیع درست را در نظر بگیرید.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم نکاتی را درباره هریک از این موارد با شما در میان بگذاریم.

 

طراحی حرفه‌ای تراکت
حالا که متن شما آماده است؛ باید به موضوع طراحی تراکت بپردازید. یک تراکت با طراحی حرفه‌ای دارای ویژگی‌های متعدد و جزئیات زیادی است؛ در نتیجه بررسی کامل آن نیازمند یک مقاله کامل و جداگانه است. اما رعایت چند نکته اساسی به بهبود طراحی شما کمک می‌کند.

در درجه اول توصیه جدی می‌‌کنیم که کار طراحی تراکت را به یک شخص حرفه‌ای بسپارید. این کار به‌خصوص در مواردی که شما قصد چاپ انبوه یک تراکت با کیفیت بالا را دارید، بسیار مهم‌تر است. چراکه هزینه طراحی با سرشکن شدن روی هر برگه تراکت، کاهش پیدا می‌کند. اما اگر تعداد تراکت‌های چاپی شما کمتر است و قصد دارید خودتان کار طراحی را انجام دهید؛ بهتر است از طرح‌های آماده و متناسب با موضوع فعالیت خودتان استفاده کنید. در این حالت با چند اختصاصی‌سازی کوچک، می‌توانید یک تراکت حرفه‌ای و خوب را بیافرینید. در موضوع طراحی تراکت نیز، توجه به موضوع فعالیت شما و نوع مخاطب بسیار مهم است. به عنوان مثال تراکت یک فست‌فود با رنگ‌های جیغ مثل قرمز و نارنجی، نتیجه بهتری خواهد گرفت. در مقابل معمولا در تراکت یک مطب پزشکی، از رنگ‌های آرامش‌بخش و ایجادکننده اعتماد استفاده می‌کنند.

فاصله یک قدمی طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت تا فروش

فارغ از رنگ‌ها، اندازه فونت‌ها هم مسئله مهم دیگر در این زمینه است. به طور معمول باید از بزرگ‌ترین فونت‌های ممکن در طراحی تراکت استفاده کنید. همچنین متن تراکت را باید بتوانید بر اساس اهمیت تقسیم‌بندی کنید؛ و مطالب مهم‌تر را با فونت‌های درشت‌تر و تایپوگرافی متفاوت درج کنید.همچنین استفاده از تصاویر باکیفیت و مرتبط و انجام طراحی بر اساس استانداردهای معمول، آخرین موضوعی است که باید به آن توجه کنید.

محتوای حرفه‌ای برای تراکت
محتوای حرفه‌ای برای تراکت حیاتی است. واقعیت آن است که یک تراکت عالی از هر نظر با تولید محتوای خوب آغاز می‌شود. برای تولید محتوای خوب نیز باید به خوبی با پرسونا و ویژگی‌های مخاطب خود آشنا باشید. پس در درجه اول از خود بپرسید که مخاطب تراکت شما کیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ همچنین جنسیت، سن، علایق و … مخاطب در محتوای انتخابی شما تاثیر دارد.

فاصله یک قدمی طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت تا فروش
در ادامه باید بتوانید محصول یا سرویس خود را به درستی معرفی کنید. فراموش نکنید که مخاطب امروزی کم‌حوصله است. در نتیجه از نوشتن محتوای غیرضروری اجتناب کنید؛ و تنها موضوعات ضروری را در متن تراکت خود مطرح کنید. تراکت شما باید دارای پیشنهادی واضح و مشخص باشد؛ و تا حد ممکن از جملات مبهم در متن آن دوری کنید. در آخر به یاد داشته باشید که مختصرنویسی موجب فراموش کردن اطلاعات حیاتی نشود. به عنوان مثال بهترین تراکت‌ها بدون اطلاعات تماس درست، هیچ کاربردی نخواهند داشت.

توزیع حرفه‌ای تراکت
برای توزیع حرفه‌ای تراکت باید بتوانید به خوبی تشخیص دهید که مخاطب هدف شما معمولا در کجا حضور دارد. با توجه به روش‌های متفاوتی که برای پخش تراکت وجود دارد می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح در زمان و مکان مناسب، تراکت‌ها را به دست مخاطبین اصلی آن‌ها رساند. به عنوان مثال توزیع تراکت دوره‌های آموزشی در اطراف مراکز آموزشی مرتبط، یکی از مثال‌های ساده در این زمینه است. در این مقاله کوشیدیم با بیان نکاتی درباره محتوا، طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت و همین‌طور توزیع آن، شما را برای کسب موفقیت بیشتر در بازاریابی با تراکت یاری کنیم.


وبلاگ ماندگار تراکت ,چاپ ,طراحی ,حرفه‌ای ,یک ,استفاده ,چاپ حرفه‌ای ,حرفه‌ای تراکت ,و چاپ ,طراحی و ,را به ,موضوع طراحی تراکتمنبع

فاصله یک قدمی طراحی و چاپ حرفه‌ای تراکت تا فروش

بررسی مهم‌ترین نکات در طراحی و چاپ تراکت

روش‌های پخش تراکت

تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش

نکات کلیدی در طراحی تراکت

بازاریابی دارویی : چگونه می توان در بازاریابی صنعت دارویی موفق بود

قدرت خرید – تعریف ، معنی و عوامل تاثیرگذار بر قدرت خرید

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ریسندگی نخ اکریلیک دانلود رایگان فیلم و سریال بازرگانی رحیم زاده فلزیاب 09196638253 عرضه ی قطعات لودر Wa600 ارزان کده موسسه حقوقی پذیرش دانشجو در روسیه فروشگاه فیلم و سریال میهن شاپ تخفیف ویژه